Rullar Tillbaksss :D


Jag tror att det är nog bra att börja å skriva igen....... det kommer att hjälpa mig mer att skriva och läsa på svenska...
som sakt i början... så skulle jag tala om mit liv... och hur lär jag mig mer om Sverige...
vill gärna veta mer om Historia .... viktiga saker som har hänt kanske......
det ska jag nog behöva....

Imorgon så ska jag börja skolan... nu är det på riktigt... för att när jag kom till Sverige ... 5 månader sen.. så va det bara för att kunna känna skolan och veta vad allt är... typ mat salen.. veta hur de är :D..
så att nu kommer det "Real Life on School".. hahhaha ... kul! =)

nu lämnar jag en foto av  mig...




Jag tror att det är nog bra att börja å skriva igen....... det kommer att hjälpa mig mer att skriva och läsa på svenska...  som sakt i början... så skulle jag tala om mit liv... och hur lär jag mig mer om Sverige...  vill gärna veta mer om Historia .... viktiga saker som har hänt kanske......  det ska jag nog behöva....    Imorgon så ska jag börja skolan... nu är det på riktigt... för att när jag kom till Sverige ... 5 månader sen.. så va det bara för att kunna känna skolan och veta vad allt är... typ mat salen.. veta hur de är :D..  så att nu kommer det


Fint va??

kram :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0