Sverige =)



Härr

Jag vill Börja med Svenska Flaggan =)...
Sverige.. som sakt.. jag är född här.... mina föräldrar valde det... och så är livet...
grejerna i livet kan man inte bestäma hela tiden... det fins saker som man kan ju inte bara!....

Men Sverige... har gavt mig jätte många snälla människor... tills när jag var litten till nu =)...
dem är så snälla här :D...
men jag ska alldrig gå emot mit hemland :D... det är fint också där...

men ville bara säga att Sverige är jätte viktigt i mit liv... för att här har min föräldrar växt upp... =)... dem har gjort allt =).. och det ska jag nog också göra..........
har många saker på att göra...... mycket energi! =)...
...............
jap... och nu är det dags.. för att sova... gott nattttttt till alla :D

Jag tror att för nästan alla "invandrade".. vi har fått mycke hjälp... till å med Stöta oss  =)
vi får see i framtiden hur det går för mig :D....

Bå och Gull :D.. allways in my mind =)

Alexander..
Kram!/




Kommentarer
Postat av: ♥ MeDinA ♥

tack så mycket skoj att höra att det jag har skrivit har berört. Jag tror att man förblindas detta med facebook då det har blivi så populärt och andra gör det oxå.



tack så mycket :)

2010-08-25 @ 10:57:18
URL: http://meedo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0