Är vi verkligen lycklig?

En foto av min minne... jag tycker att den är finnnn!!


Sann lycka är att ha allt?... jag menar, mål och erfarenheter.
Egentligen.... måste allt vara som någon annans liv? Att en man äter och lever som de andra.
Vad händer efter? " de mötte, men vem? är man nöjd med vad du har gjort?

Idag åkte jag till doktorn och jag satte mig att titta runt och plötsligt såg en dam med huvudet ner ... det tog 10 minuter att vika och lägga undan de saker hon hade ... Jag undrar ... som hur har varit hennes sätt att leva?
Det är vad vi alla söker i detta land? Är välstånd, lycka, sorg, fattigdom, ett lugnt liv, ett liv som drivs av andra eller vad?

Vi måste bjuda in oss att bli fåglar och trogna våra hjärtan.


Ibland kostar det. Och personligen tycker jag det också är svårt för mig.

Det är så som ta en sjal med många färger, som visar liv och du kan lyfta luften och säga "JA DET HÄR ÄR FÖR MIG"... och , eller du kan sätta att använda den och det kommer att bli helt enkelt tråkigt, där är när man
tittar ner.  Och det vill vi inte ...

Som en trötthet klocka som framsteg varje dag. Det är därför livet är mycket ... för att "Reflektion".

"Den fysiska skador kan repareras .....men skadan i själen>> ALDRIG"

Kyssar och kramar.
Jag hoppas att alla är väl önskningar uppriktiga ord.
Alexander.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0