JAggg =)





Här är jag Alexander Navarro Orozco jag är 19 år gammal... helt ny här på blogg sidan... jag ska berätta lite om mig... Jag föddes här i Sverige - Stockholm - Nacka... men egentligen kommer från Chile, ett vackert land som hela min familj kommer ifrån...Den här idé att göra mig en Blogg sida, är för att jag flyttade till Chile när jag var 9 år gammal.Där bodde jag i 9 år också.. Nu är jag här tillbaka "2010" ... Sverige. Allt är helt nytt för att jag trodde att det skulle vara en bra sak att göra .. så att ni kan läsa mitt liv ... och hur jag kommer att lära mig allt det nya saker som jag har glömt ... det är lite svårt att skriva för mig.. hoppas att ni kan hjälpa mig!...  Sen vill jag berättar medan tiden går med mig och mitt liv.

Kommentarer
Postat av: Carlita Bonita Chiquita

Hej Alexander :D !! Jag ska följa diin bloggg ;D !!

2010-09-04 @ 14:03:53
URL: http://carliitas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0