Kärlek



När nått gör ont i själen, vad ska man göra?
Ha ett riktigt hjärta, som bestämmer... eller en hjärna full av regler.
som ett linjal som aldrig slutar ...
Vi behöver inte tänka så mycket när man känner " a pure love"...
Några dagar tänker jag... men vad skulle hända ifall jag är ihopp fortfarande med min ex...
men kanske det som händer är helt okej.... vem vet vad ska hända sen?
man jag saknar så jäkla mycket denna person. vad ska jag göra?
Denna person är så longt borta här ifrån....
men hoppas någon dag ......HOPPAS see Denna Person =(...

well thats is the life...  man vinner och förlorar.

det kan hända en mirakel ... only the time knew that!...

hoppas att ni gillart min foton...
det är jag..
vad tycker ni om vad jag har knappat här i min laptot....
Pussssssssar många pussar och krammar..
vet att ingen läser det här...... men dom som vill komma här
ÄR JÄTTE VÄLKOMNA !
KrammaR..
Alexander.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0